Hlavní obsah

Jak to vidí chlap: Všechno v obchodech je pro ženy a my to platíme!

Foto: thinkstock

Chlapům by stačila snad i jen deka na zemi. Všechno ostatní vlastně kupují kvůli ženám!Foto: thinkstock

Reklama

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

My chlapi jsme takoví dobráci, že se vědomě dřeme, abychom vydělali peníze na pořízení krámů, které ke svému životu nepotřebujeme. Kvůli komu? Hádejte, můžete jednou!

Článek

Nám mužům stačí v rohu místnosti matrace se spacákem, ve zdi pár hřebíků místo věšáků a nějaké krabice na knihy. Zbytek (sportovní náčiní) rozsypeme po zemi a auto máme na ulici. Všechno ostatní – koberce, bytové stěny, sedací soupravy, kuchyňské linky, záclonky, dečky, vázičky, lampičky a další cetky – pořizujeme kvůli ženám. Jinak bychom k sobě žádnou nenalákali, eventuálně vedle ní déle nevydrželi.

V celém obchodním domě je pro potřebu muže toliko jedno oddělení – se šroubováky, sekačkami, vrtačkami, lopatami a krumpáči, pyšnými to odznaky mužské dominantní role. Šroubovák a lopatu si člověk koupí jednou za život, proto se zlotřilí kšeftsmani zaměřují svými reklamami na ženy.

Pro nepřipravenou návštěvu z Marsu by asi bylo nepochopitelné vidět, co všechno lze ženám (za peníze chlapů) podsunout, a ještě se o to poperou ve frontě! Letos jsou v módě růžové žaluzie, tož do popelnice s modrými, a tenhle klobouk – paní, vy nesledujete módu?

Lodičky, ve kterých se nedá chodit, oblečení, ve kterém je zima, přívěsky a cinkrlátka, které se pořád hledají a ztrácejí, šaty, na které se při tanci šlape, umělé nehty, v nichž se nedá mýt nádobí, stovky druhů sprejů a voňavek, brýle za deset tisíc, co vypadají jak ty za stovku od Vietnamce, frizúra za tři tisíce, v níž se musí spát vsedě, konferenční stolečky, z nichž má člověk okopané holeně, kočky a papoušci, kvůli kterým se nemůže jet na dovolenou, diety a náplasti (!!!) na hubnutí bez pohybu – nabídněte něco takového chlapovi, a poťuká si na čelo.

Na muže (tedy nikoli metrosexuály) je zbytečné nastražovat pasti. Klobouk či kalhoty budou nosit do rozpadnutí. Muž, který se rozhodl koupit si třeba kleště, půjde obchodním domem přímočaře do oddělení kleští, zde si vybere a opět přímočaře půjde ke kase. Nebude se rozhlížet, jestli ještě něco nepotřebuje (a na to kupčíci číhají), protože ví, že nic jiného nechtěl, to by o tom věděl, ještě než opustil domov. Navíc mu peníze nikdo zadarmo (ani za sex) nedává, a tak je lehkovážně neutratí za pitomost.

Módní vlny, „dobré rady“ pro domácnost, výhodné výprodeje, katalogy slev, trend-settingem propagované (bio)potraviny, parfumerie, galanterie, bižuterie, butiky, hadrářství, cetkařství, kytkářství, kabelkářství, skleničky, hrníčky, keramika – nic z toho se chlapa netýká. Celý tenhle veletrh marnosti má políčeno na kupce v sukních.

Jak říká stará moudrost: Přijdou hloupí, všechno skoupí. A ty, chlape, plať!

Reklama

Související témata:
Šroubovák

Načítám