Hlavní obsah

Trik, díky kterému zlepšíte orgasmus o 100 procent

Foto: tool2530, Shutterstock.com

Vyvrcholení je samo o sobě skvělé, ale co kdyby existoval způsob, jak ho ještě víc vytunit? I vy si zkuste pohrát – na hraně rozkoše! Nepotřebujete nic, jen chuť experimentovat!

Článek

Fíglů, které zlepšují orgasmus, existuje hned několik. Mezi ně patří i jistá intimní taktika, pro kterou sexuální terapeuti zavedli termín „hrana“. Jak posílit vlastní vyvrcholení a pozdvihnout sexy zkušenosti zase o úroveň výš?

Vaše touha roste, a to tak silně, že tělo volá po prasknutí, výbuchu a následném uvolnění. Víte, že stačí pouhá vteřina a je to tam. Orgasmus. Jenže! Vy před jeho dosažením ustoupíte, shromáždíte další sexuální energii, a to jedině proto, abyste se k vyvrcholení znovu přiblížili a prožili jej mnohem intenzivněji.

Jistě, chce to trochu cviku, protože v dnešní společnosti je dogmaticky zakořeněno, že každý pohlavní styk by měl končit vyvrcholením – pokud možno co nejrychleji, neboť na nic není čas.

Erotická pouť

Je trochu komplikované oprostit se od povinností, spěchu a hlavně tlaku na sladkou závěrečnou tečku, nicméně po pár opakováních tomu přijdete na chuť. Počítejte však s tím, že psychika v tomhle směru dělá hodně. Berte to jak jízdu na horské dráze: vozíkem vyjedete nahoru, těsně pod vrchol kopce, ale pak se zase vrátíte dolů. Proces opakujete několikrát po sobě (no dobře, ze začátku se počítá každý pokus), pak se dostanete na hranu a vypustíte stavidla nahromaděné energie. Po celou dobu si vlastně hrajete se čtyřmi fázemi sexuálního prožitku.

Těmi jsou excitace (postupný nárůst vzrušení), plató (maximální rozkoš dostavující se při účinné sexuální stimulaci), orgasmus a uvolnění. Vaším cílem je nakročit si do fáze plató, ale následně se stáhnout zpátky. Zintenzivnění prožitků přitom není to jediné.

Foto: MJTH, Shutterstock.com

Oddalováním orgasmu zažijete nejen intenzivnější pocity, ale prospějete i svému zdraví

O trochu víc sexy zábavy

Když pozastavíte nástup vyvrcholení a pokračujete ve stimulaci, dochází ke zvýšení průtoku krve do pánevní oblasti. Každé následující vydráždění je tak hlubší a silnější. Ti jedinci, kteří nástup svého „ááááách“ oddalují, tvrdí, že je pro ně vyvrcholení delší než obvykle. Normálně, tedy aspoň podle anatomických příruček, trvá osm až patnáct sekund, žena zaznamenává okolo jedenácti kontrakcí. Delší orgasmus však může trvat i 50 sekund za doprovodu 35 nepravidelných stahů!

Vyvrcholení navíc aktivuje tělo, uvolňuje napětí, posiluje cévy a srdce, zlepšuje náladu. Je však jasné, že se uvedené technika hrany nehodí pro ženy, které s orgasmem mívají potíže, nebo se sexu vyhýbají kvůli nadýmání.

Nepatříte-li k nim, trénujte u masturbace prsty a dejte přednost pomalým, rytmickým tahům podél klitorisu. Milujete vibrátory? Pak experimentujte s různými rychlostmi. Modely napodobující sání klitorisu vás určitě nenechají chladnými.

Dlouhé zimní večery? Ideální čas!

Klidně si i počítejte třeba do deseti a odhadněte, na jakém stupni (nula představuje klidový režim) se vaše plató asi nachází. Bude pro vás snazší rozeznat, kdy se orgasmus nezadržitelně blíží.

A pozor, hranu můžete praktikovat i u partnera. Dohodněte se na jednoduché praxi: zelená znamená pokračování ve stimulaci, červená představuje stopku. Jakmile se přiblížíte k jeho vyvrcholení, přestaňte s hýčkáním ztopořeného klína a dotýkejte se ostatních částí těla. Udržíte tak mužskou sexuální energii aktivní do doby, než bude milenec připraven vyvrcholit (než mu to dovolíte).

Věřte, že na vrchol se vy i on můžete dostat za dvě, tři minuty, ale taky za tři čtvrtě hodiny. Záleží, jak moc si chcete hrát. Jste připraveni?

Praktikujete zadržování orgasmu? Pokud vás spíš trápí, jak v jedno sloučit sex a lásku, vraťte se k rozkoši s pomocí jednoduchých technik!

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama