Hlavní obsah

3 večeře z karotky: Pochutnejte si na placičkách, pečeni i salátu!

Foto: Greta Blumajerová

Mrkev prostě milujeme! Je super zdravá, dá se připravit na sto způsobů, a navíc stojí jen pár korun

Jestli vás k hojné konzumaci mrkve ještě nepřesvědčil vysoký obsah vitaminů, minerálů a vlákniny, dnešní recepty by to mohly zvládnout. Dáte si z ní lahodné placičky, šťavnatou pečeni, nebo raději salát?

Článek

Mrkev je jeden z mála druhů zeleniny, který je zdravější, když se tepelně upraví – díky zahřátí a přidání trochy tuku se vstřebá mnohem více betakarotenu než v syrovém stavu. A to je voda na náš mlýn!

Nic proti salátům (koneckonců, jeden si dnes taky připravíme), ale když je prostě zdravější dát si pořádné jídlo, není zbytí! Zkuste mrkvovo-kedlubnové placičky, které zasytí díky cizrně a vajíčkům, pomalu pečený hovězí krk s lahodným pyré z výpeku i onen salát, který voní po římském kmínu a pražených oříškách.

U kterého z dnešních jídel byste si dali říct?

ynezorPumanzeSaNyknalC