Hlavní obsah

Parfémové novinky: Vůně podzimní procházky nebo západ slunce

Foto: Igisheva Maria, Shutterstock.com

Foto: Igisheva Maria, Shutterstock.com

Reklama

Aktualizováno

Hledáte inspiraci na nový parfém? Nebo už pokukujete po dárcích k Vánocům? Vybrali jsme z novinek šest vůní, které zaujmou svými ingrediencemi i flakonkem. Přivoňte si!

Článek

Exkluzivní i dostupné parfémy – to je náš výběr voňavých novinek pro ženy letošního podzimu. Nechte se přenést do lesa vonícího podzimem nebo si užívejte západ slunce ve flakonku.

Vůně podzimu

Podzimní procházka lesem, který hraje všemi barvami. Takový pocit by mělo navodit přičichnutí k toaletní vodě od francouzské značky oblečení a parfémů Maison Margiela. Kolekce Replica obsahuje několik vůní, které v sobě mají nést esenci určitého místa nebo vzpomínky. Podzimní replika obsahuje vonné tóny cedru, javoru, mechu nebo kardamomu a je kořenitá, pižmová a dřevitá.

Foto: Archiv firmy

Toaletní voda Replica Autumn Vibes, Maison Margiela, 2410 Kč (100 ml), prodává NotinoFoto: Archiv firmy

Svůdnější už být nemůže

Nejsvůdnější parfém? O první příčky by se určitě ucházelo Black Opium. Vyšlo už v několika obměnách, tu poslední charakterizuje přízvisko Extreme. Vůně je orientální a spojuje v sobě květinové tóny s těmi ovocnými, kávovými a pačuli.

Foto: Archiv firmy

Parfémovaná voda Black Opium Extreme, Yves Saint Laurent, 1899 Kč (30 ml), prodává NotinoFoto: Archiv firmy

Parfém pro dámy

Pudrově elegantní parfémovaná voda v sobě spojuje pižmo, pomerančový květ a santalové dřevo. To z ní dělá dlouhodržící a výraznou, smyslnou vůni. Značka Nicolaï pochází z kolébky parfémů – Francie. Stojí za ní Patricia de Nicolaï (63), která se narodila do parfumérské rodiny a v roce 1989 založila svou vlastní značku.

Foto: Archiv firmy

Parfémovaná voda Poudre de Musc Intense, Nicolaï, 1560 Kč (30 ml), prodává MyskinoFoto: Archiv firmy

Překvapivá kombinace

Hřejivě sladká, nebo slaná? Obojí! Parfémy od Sephory jsou umíchané tak „chutně“, že budete mít chuť je vypít (proto název „Nepít“). Parfémovaná voda obsahuje 86 % složek přírodního původu a spojuje vanilku z Madagaskaru a fleur de sel (solný květ), což je mořská sůl té nejvyšší kvality.

Foto: Archiv firmy

Parfémovaná voda Do Not Drink, Sephora Collection, 830 Kč (50 ml)Foto: Archiv firmy

Západ slunce

Západ slunce schovaný v lahvičce. To se bude hodit v šedivých podzimních dnech! Parfémovaná voda v sobě spojuje tabák, kakao, bergamotový a skořicový esenciální olej. Značka má kořeny ve Švýcarsku, a protože i na flakonu záleží, je ve stylu art deco (momentálně jsou v kurzu art deco zrcadla).

Foto: Archiv firmy

Parfémovaná voda Sundowner, Tauer Perfumes, 3900 Kč (50 ml), prodává VavavoomFoto: Archiv firmy

Elegantní a svá

Neradi experimentujete? Elegantní, ženská a nadčasová vůně – to je novinka od švédské značky Oriflame, se kterou nešlápnete vedle. Za kombinací růžového pepře, levandule a dřevitých podtónů stojí mistr parfumér Olivier Cresp (65). Narůžovělý flakonek obklopuje dřevěný rámeček, který, až vůni spotřebujete, můžete využít na fotografii. A má i pánský protějšek!

Foto: Archiv firmy

Parfémovaná voda Signature, Oriflame, 749 Kč (50 ml)Foto: Archiv firmy

Provoňte si byt vonnými svíčkami! Pro koho se hodí ty s vůní fialek a pro koho ty se skořicí?

Reklama

Související témata:

Načítám