Hlavní obsah

Listopad v kostce: Demonstrace, revoluce i popleta měsíce

Foto: Profimedia.cz

Foto: Profimedia.cz

Reklama

Listopad se nesl v duchu shromáždění. V Praze demonstrovaly davy lidí proti Andreji Babišovi (65) a bez povšimnutí nezůstalo ani třicetileté výročí Sametové revoluce. Malého povstání se nakonec dočkal i šatník Kim Kardashian (39).

Článek

Kromě medvědů z ruského ostrova Kunashir, kteří k překvapení vědců mění svou srst z hnědé na bílou, přiznala barvu i hvězda reality show Kim Kardashian (39). V televizním pořadu The Real divákům prozradila, že si její manžel, Kanye West (42), přeje, aby se na společenských akcích objevovala v méně odvážných modelech.

A jakkoliv je to neuvěřitelné, Kardashian se svému muži snaží vyjít vstříc. Uvidíme, jak dlouho to sexy exhibicionistce vydrží. Zajímá vás, jaké další novinky ze světa celebrit a módy přinesly listopadové dny, nebo kdo se stal oficiálním popletou měsíce? Pak neváhejte a čtěte dál.

Koukalová prozradila, co neměla

A zatímco americká hvězda slíbila zahalovat své přednosti, v naší republice se schylovalo k velkému odhalení. Český olympijský výbor představil 20. 11. kolekci oblečení pro Letní olympijské hry 2020, které se budou konat v japonském Tokiu. Její část mohli ale fanoušci Gabriely Koukalové (30) zhlédnout už o šest dní dříve.

Bývalá biatlonistka sdílela na sociálních sítích video, jak trénuje na své další vystoupení ve StarDance, což by nebylo nic divného, kdyby na sobě neměla tričko z přísně střežené olympijské řady. Svým zmatkářstvím je krásná exsportovkyně proslulá. Nechtěně vyzrazené tajemství jí naštěstí bylo prakticky hned prominuto.

Foto: Alpine Pro

Oblečení k olympijské kolekci 2020 navrhla a vyrobila česká firma Alpine Pro, na vývoji se podíleli i elitní čeští sportovciFoto: Alpine Pro

Barva, která se nepovedla

Zato nové venkovní dresy české fotbalové reprezentace čelily palbě kritiky a ani samotní sportovci na nich nenechali nit suchou. Státní barvy nahradil svítivě zelený odstín, připomínající podle veřejnosti spíš zvýrazňovací fix než barvu listů národního stromu, jak uvádějí výrobci.

Zdá se, že ani na hřišti nepřinesl extravagantní úbor fotbalistům štěstí. Poprvé jej oblékli v den třicetiletého výročí Sametové revoluce v kvalifikačním duelu s Bulharskem. Prohráli 0:1. (Sametové revoluci jsme se věnovali v našem speciálu Výročí revoluce. Přečtěte si zajímavé rozhovory nebo si připomeňte recepty z dob socialismu.)

Foto: Profimedia.cz

Nové dresy české fotbalové reprezentace budí rozporuplné reakce Foto: Profimedia.cz

Sám doma a v ponožkách 

Neonově svítivé štulpny svým nositelům vítězný kop nezajistily. Ale třeba by zápas dopadl jinak, kdyby místo nich oblékli hráči vzorované kousky od firmy Happy Socks. Švédská značka totiž přišla na trh s originálním dárkovým balením a limitovanou edicí ve spolupráci s hercem Macaulay Culkinem (39)! Teď už zbývá jen doufat, že v ponožkách nezůstane na Vánoce se stromečkem sám doma.

Foto: Happy Socks

Jeden pár od značky Happy Socks (prodává Urbanlux) koupíte za 399 Kč Foto: Happy Socks

Děti slavného páru nic nedostanou

To děti hollywoodského páru Mily Kunis (36) a Ashtona Kutchera (41) mohou na Štědrý den rovnou zapomenout. Rodiče holčičky Wyatt (5) a malého chlapečka Dimitriho (2) věří, že dárky děti kazí, a tak dostávají malou pozornost pouze od dědečků a babiček.

V listopadu ale slavní manželé šokovali prohlášením, že ratolestem neplánují zanechat ani žádné dědictví. Finanční obnos jim poskytnou pouze v případě, že je okouzlí zajímavým byznys plánem. Většina mnohamilionového majetku poputuje na charitu. V dnešní době neobvyklé gesto, nemyslíte?

Foto: Profimedia.cz

Děti Mily Kunis a Ashtona Kutchera od rodičů nedostávají vánoční dárky. Nemůžou se těšit ani na dědictvíFoto: Profimedia.cz

Černý pátek? Ani náhodou!

Pro většinu lidí začíná vánoční šílenství a blíží se akce Black Friday neboli Černý pátek. Mladá značka udržitelného oblečení Cope se k ní ale nepřidala. 29. 11. vypnula firma svůj internetový obchod a marketingovou kampaň naprosto bojkotovala.

Cope prodává evropské brandy s důrazem na etickou i ekologickou produkci, zkrátka věci, které jsou pro planetu co nejmenší zátěží. Protože svátek konzumu s myšlenkou značky vůbec nerezonuje, mohli zákazníci na webu předposlední listopadový den spatřit poselství, které lze shrnout do jednoduchého hesla: „Kupujte méně, ale vybírejte pečlivě, ať vám to vydrží.“ 

Foto: Cope

Značka Cope bojuje proti konzumu a na černý pátek vypnula svůj e–shopFoto: Cope

Reklama

Související témata:

Načítám