Hlavní obsah

Cvičení pro lepší sex podle Hilarie Baldwin

Foto: Profimedia.cz

Delší výdrž v sexu a neskutečně intenzivní orgasmus. Necháte si doporučit účinný cvik podporující milostný život, který propaguje jogínka Hilaria Baldwin?

Článek

Hilaria Baldwin (35) není jen manželkou amerického herce Aleca Baldwina (61), ale hlavně herečkou, tanečnicí a instruktorkou jógy. V poslední době si prošla peklem, neboť během sedmi měsíců dvakrát potratila. Fanoušci s ní soucítí a posílají jí srdceryvné vzkazy. Je o ní totiž známo, že se svými obdivovateli sdílí úplně všechno, ať už jde o radostnou novinku, nebo smutnou zprávu.

Tuhle se na svém instagramovém účtu pochlubila cvikem, který zoceluje svaly pánevního dna stejně jako známé Kegelovy cviky. Hilaria své video okomentovala slovy, že podobnou praxi by měl zvládat každý, neboť vytváří podmínky pro lepší sex, ke kterému patří i mnohem silnější orgasmus. Zkusíte „zázračný cvik“ podle jejího doporučení?

Cvik Hilarie Baldwin

A jak přesně vypadá Hilariin cvik, na který nedá dopustit? Ve videu si lehne na zem, přičemž má na sobě jen tričko a spodní prádlo. Zvedne nohy a roztáhne je na šířku ramen. Je důležité mít je natažené, neměly by se v kolenou ohýbat. Potom položí ruce za hlavu, čímž se dostává do výchozí pozice. Co následuje?

Zvedne hruď jako při klasickém cvičení na břicho, ale vydrží „zatnutá“ v horní poloze zhruba tři vteřiny. Během této doby odlepí zadeček od podlahy, taktéž jej zvedne co nejvíc vzhůru a následně plynule a pomalu klesá do výchozí pozice, přičemž obě poloviny těla uvolní.

„Tohle cvičení mění život. Posiluje pánevní dno a dolní břišní svaly. Důvodem, proč jej praktikovat je kromě lepšího sexu i kontrola nad močovým měchýřem. Ženám zároveň poskytuje více vytrvalosti, podmínky pro snazší porod a zotavení po něm,“ uvádí Hilaria, která rodila již čtyřikrát. „Svým žákyním vysvětluji, že během posilování těchto oblastí musí mít pocit jako při zadržování moči.

Foto: Profimedia.cz

U cviku Hilarie Baldwin je vtip v tom, že musíte udržet chvilku nad zemí jak zadek, tak trup

Nejlepší na posílení pánevního dna

Jogínka doporučuje cvičit tři sady po deseti cvicích aspoň 5x týdně. Začátečnice mohou mít trochu ohnutá kolena, tedy aspoň z první fázi, cílem však je mít je propnuté a hlavně počítat s pravidelností.

„Jestli jste krátce po porodu nebo jste své břišní svaly dlouho nepoužívaly, musíte se obrnit trpělivostí. Je to trochu delší cesta, ale když vydržíte, vyplatí se vám to,“ dodává Hilaria Baldwin a zdůrazňuje, že je to nejlepší cvik na posílení pánevního dna, což se vám bude hodit i v období kolem přechodu a v boji proti inkontinenci. Věda jí dává za pravdu.

I muži by měli cvičit pánevní dno

Pro posílení svalů pánevní dna existuje velké množství cviků. Studie uveřejněná v odborném časopise Live Science poukázala na to, že poté, co se skupina 32 žen po menopauze podrobila režimu cvičení pánevního dna po dobu tří měsíců (dvakrát týdně na skupinových cvičeních vedených lékařem a třikrát týdně doma), bylo u všech žen patrné zřetelné zlepšení. Zkonstatovali to lékaři z univerzity v São Paulu, kteří kontrolovali pružnost jejich pánevních svalů před a po. Doprovodné anketní průzkumy pak prokázaly i zlepšení nálady a zvýšení sebevědomí.

Hilaria Balwin je ke svým fanouškům opravdu hodně otevřená a oni si její upřímnosti cení. Je inspirací nejen pro matky a milenky, ale dokonce i pro muže.

Ostatně, ti by také měli pánevní svaly posilovat. Už jen proto, aby se vyhnuli potížím s erekcí, předčasnému vyvrcholení, ztrátě libida nebo výhřezu močového měchýře či konečníku. Odborníci se shodují, že zocelování svalů pánevního dna zvyšuje průtok krve nejen přímo do penisu, ale také do svalů, které se aktivují při erekci.

Jedna britská studie zjistila, že u 40 % mužů s erektilní dysfunkcí, kteří pravidelně dělali po dobu tří měsíců Kegelovy cviky tato porucha zmizela.

Pánevní dno by měl mít funkční každý, a to bez ohledu na věk a pohlaví. Ženy navíc ocení, že se díky nim řádí v jezdeckých pozicích docela jinak!

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama