Hlavní obsah

Jak to vidí chlap: Jen mi sáhne na zadek a jde rovnou na věc

Foto: Sergey Nivens, Shutterstock.com

Foto: Sergey Nivens, Shutterstock.com

Reklama

Mariana (28) je stručná: její přítel se v sexu chová jako sobec a ona se ptá, zda se to časem zlepší. Co jí poradí známý šovinista Josef Hausmann?

Článek

Na adresu jaktovidichlap@firma.seznam.cz přišel tento e-mail od naší čtenářky Mariany:

Vážený pane Hausmanne, budu stručná. Chtěla bych se vás zeptat, jak mám vysvětlit partnerovi, že sex není jen o tom, že mě plácne po zadku a hned jde na věc. Ráda bych řekla, že proti občasným rychlovkám nic nemám, ale ono mi to prostě bez přípravy pokaždé nejde. Potřebuji se naladit, trochu předehru...

Ale můj partner mi na to říká, že stačí, když vidí můj zadek, a je připraven. Prosím, myslíte si, že to tak bude napořád? Jsme spolu půl roku a mně je 28 a partnerovi 35 let. Protože pokud ano, tak to asi nedám. Děkuju moc. Mariana

Vážená slečno Mariano,

nejenže to bude pořád, ale bude to čím dál horší. Ochota mužů překonávat kvůli sexu překážky a obstrukce s délkou vztahu klesá.

Na vaši otázku, jak mu to máte vysvětlit, bych dříve odpověděl: „Ať si o tom přečte kterékoliv ze stovek pojednání, která na toto téma byla sepsána.“ Dnes s touto odpovědí váhám, protože nikdo nečte… Přesto tedy, zkuste mu podsunout nějakou příručku o sexu (jedno jakou, protože tahle nejzákladnější věc, o které se zmiňujete, je určitě v každé) a tajně doufejte, že pravděpodobnost 1 : 100, se kterou partner otevře knihu, vyjde zrovna teď. Dále by se měl partner někde dozvědět, že to, co vidí v pornu, není reálný obraz života, ale pokřivený obraz toho, o čem muži sní, tj. sex bez problémů a bez předeher (a hlavně bez doher).

Uvědomuji si, že možná nebudete mít prostředky, jak obě rady zrealizovat. Pro tu třetí ale eso v rukávu máte. Je skryta v přísloví: „Jak si to uděláš, takové to budeš mít.“ Je-li váš zadeček pro partnera skutečně tak neodolatelný, jak píšete, využijte jeho „kupní sílu“ a prodávejte ho za cenu, kterou si stanovíte.

Kromě úvodních něžností můžete do ceny zakomponovat i podmínku, aby si (aspoň na internetu) zájemce přečetl něco na téma „předehra“.

Reklama

Související témata:

Načítám