Hlavní obsah

Poporodní dieta podle Meghan: Nalijte mi sklenku červeného!

Foto: Profimedia.cz

Těhotenství vévodkyně Meghan bylo to nejsledovanější na světě. Manželka prince Harryho byla už dříve známá jako nadšená sportovkyně, ale také jako požitkářka a milovnice červeného vína. Metoda, kterou zvolila na shazování kil, se vám bude líbit.

Článek

Ještě jako Meghan Markle bývala typická fitness lady. Každý den běhala, cvičila náročné formy jógy a z 80 procent jedla jen rostlinnou stravu. Po narození Archieho všichni čekali, že hned nastoupí do tělocvičny a bude intenzivně pracovat na six-packu. To se ale zmýlili. Meghan zvolila úplně jinou cestu.

Dieta všežravce

Před těhotenstvím Meghan mluvila o tom, že ze všeho nejvíc miluje těstoviny se sýrem a hranolky s majolkou. Avšak taková jídla ani tehdy nemohla jíst pořád. Přes týden tedy dávala přednost lehké veganské stravě, o víkendu hřešila oblíbenými italskými specialitami.

A nyní? Nedávno byla vyfocena, jak jí hamburger, což okomentovala tak, že je to na doporučení jejích výživových poradců. Ti jí rostlinnou stravu nedoporučili a naopak ji přiměli jíst všechno včetně masa. „Meghan ví, že když kojí, musí mít ve stravě plné spektrum živin. Pro mozek miminka je důležitý dostatek DHA, cholinu a vitaminu B12,“ okomentovala vévodčin jídelníček odbornice na výživu v těhotenství Lily Nichols.

Jógu si neodpustí

Meghan vždy mluvila o tom, že miluje běh i jógu. Druhé jmenované je pro ni ale zřejmě důležitější (jóga, po které zhubnete). Zatímco k běhání se zatím neodhodlala, k lehké formě jógy se vrátila velice krátce po porodu. „Miluju ji. Dodává mi sílu, flexibilitu, ale i pocity štěstí a mentálního odpočinku,“ řekla kdysi o svém oblíbeném cvičení Meghan.

Foto: Profimedia.cz

O Meghan se ví, že si velmi hlídá zdravý jídelníček. Do něj překvapivě patří i dvě deci červeného vína denně

Už zase pije své milované červené

Tohle ale zřejmě překvapilo všechny nejvíc. Meghan žije zdravě, ale sklenku červeného nebo prossecca si neodpustí. Že si ale nalije ještě během šestinedělí?!

Meghan to vysvětlila tak, že její dietologové dávají na první příčku to, aby byla šťastná a tak nějak v pohodě. Z toho důvodu nedoporučili, aby se v prvních měsících stresovala v posilovně, ale dělala jen takové pohybové aktivity, které ji baví. Dovolili jí také pár skleniček vína týdně (největší mýty o pití vína). Ovšem pevně se musí držet nařízení, že ne víc než dvě deci denně. Taková dávka údajně neuškodí ani v raném mateřství.

Holistický přístup

Meghan měla vždycky tendenci pečovat o to, co jí, kolik vody vypije (to je pro ni velmi důležité), jak sportuje i kolik má odpočinku. Nejen kvůli figuře, jde o celkové pocity ze sebe sama. Životospráva se totiž odráží jak na vzhledu pleti, vlasů a nehtů, tak na stavu psychiky. A jak už jsme jednou zmínili, nyní jí jde zejména o to, aby byla šťastná máma.

Kdybychom to chtěli nějak odborně pojmenovat, ke své životosprávě přistupuje holisticky, tedy celostně. Kombinací vyváženého a pestrého stravování, zdravých pohybových aktivit a pozitivního myšlení se hodlá pomalu, postupně a bez zbytečného tlaku dostat zase do kondice.

Jak jste hubli poporodní kila vy? Podívejte se na Lucii (28). V těhotenství přibrala metrák, jak se jí povedlo shodit 30 kilo?

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama