Hlavní obsah

Trénink na zadek podle modelek Victoria’s Secret

Foto: s_bukley, Shutterstock.com

Modelky Victoria’s Secret jsou elita svého oboru. Jsou na ně kladeny extrémní nároky – musejí mít dokonale pevná těla a zároveň si uchovat ženské křivky. Není pochyb, že se mezi ně dostanou jen ty nejlepší. Zjišťovali jsme, jak „andílci“ na svých postavách makají.

Článek

Mají těla, pro která by některé ženy snad i zabíjely. Ale není to zadarmo: jedí extrémně zdravě a tvrdě dřou – a to nejen před přehlídkami. Víme, jak modelky přední světové značky Victoria’s Secret makají, aby měly v plavkách a spodním prádle perfektní zadek. Zkusíte jejich trénink i vy?

1. Skákání přes švihadlo

Andílky tělo živí, a proto mu musejí hodně obětovat. Kromě dodržování velmi zdravého jídelníčku dělá řada z nich náročné kardio cvičení – oblíbené je skákání přes švihadlo. Jedná se o levný a zaručený způsob rychlého hubnutí. Pravidelným skákáním zformujete nejen hýždě, ale také svaly nohou i rukou a zpevníte střed těla. Dělejte to alespoň třikrát týdně půl hodiny a výsledky uvidíte velmi brzy! Musíte mít ovšem kvalitní obuv, která ochrání klouby před přílišnými nárazy. Za půl hodiny skákání přes švihadlo spálíte 350 až 400 kcal. 

Foto: Jacob Lund, Shutterstock.com

Skákání přes švihadlo není jen dětská zábava. Jde o účinný trénink

2. Dřepy a výpady na milion způsobů

Protože právě zadek a nohy jsou to, čím andílci Victoria’s Secret okouzlují nejvíc, asi vás nepřekvapí, že jsou součástí každého tréninku dřepy a výpady. Těžko byste hledaly účinnější cviky na spodní část těla. Dřepy procvičí kvadricepsy, hýžďové svalstvo, hamstringy i spodní záda – a to vše v jediném pohybu. U výpadů spálíte tuk a posílíte svaly celých nohou, a pokud budete chtít, vezměte si do rukou činky a zapojte do cvičení celé paže.

3. Boxování pro krásu

Přestože jsou modelky na pohled křehká stvoření, vydrží velmi náročné tréninky. Některé nedají dopustit na hodiny boxu. A není divu! Boxování spojuje kardio, silový trénink a strečink. „Mám spoustu aktivit. Nejvíc skáču přes švihadlo a měsíc před přehlídkou se věnuju boxu. Dělám to takhle už deset let a vyhovuje mi to,“ potvrdila bývalá topmodelka Victoria’s Secret Adriana Lima (38). Za hodinu v ringu spálíte až 800 kcal, což je polovina denního energetického příjmu při redukční dietě. Necháte se inspirovat a vyboxujete si lepší tělo i vy?

Foto: Jacob Lund, Shutterstock.com

Lekce boxování zpevní celé tělo a posílí plíce i srdce

4. Styly body and mind

Polská modelka Magdalena Frąckowiak (34) dává přednost jemnějším druhům aktivit: „Miluju, když se můžu při cvičení i protáhnout, a myslím, že je to pro tělo velice důležité. Proto dělám jógu a pilates, ale nerada chodím do posilovny.“ Jóga ovšem není pouhý strečink – na dynamických lekcích jógy či pilatesu za hodinu spálíte kolem 400 kcal. Cvičební styly body and mind nejsou sice nejrychlejší způsob, jak zhubnout, ale z dlouhodobého hlediska tomu rozhodně účinně napomáhají. Navíc patří mezi nejzdravější aktivity, neboť kladou důraz na posílení středu těla, zádových svalů, svalů pánevního dna a v neposlední řadě i hýždí. Krásně vyrýsují svaly a nebude vás nic bolet! Účinné jógové cviky na zadek jsou například pozice bojovníků, židle, mostu nebo kobylky.

5. Běh (nejen) pro krásné nohy

Co provozuje většina slavných krásek bez ohledu na to, zda jde o zpěvačky, herečky anebo modelky? Běhají. Na hubnutí nebo udržování štíhlé postavy je máloco tak účinné: za hodinu běhu spálíte přibližně 550 až 650 kcal. Posílíte svaly celého těla a skvěle vytvarujete nohy a hýždě. Spalovat začnete teprve po 20 minutách, proto vydržte alespoň půl hodiny. Pokud vás bolí kolena nebo kyčle či ještě nemáte dost dobrou fyzičku, můžete začít svižně chodit či zkusit indiánský běh: střídání rychlé chůze a běhu (zpočátku třeba minutu běžíte a minutu jdete). Výhodou tohoto cvičení je, že se dá dělat zadarmo kdekoli a kdykoli. Stačí si najít čas! Některé topmodelky běhají i čtyřikrát týdně, před přehlídkou i denně.

ynezorPumanzeSaNyknalC