Hlavní obsah

Trénink podle Jennifer Aniston: Co dělá pro svou postavu?

Foto: Profimedia.cz

Jennifer Aniston (50) zřejmě nestárne – anebo na ní spíš její věk není prostě vidět. Za svěžím zjevem ale není žádný elixír mládí. Tím „kouzlem“ je pravidelné cvičení a zdravý jídelníček. Víte, co všechno pro svůj mladistvý vzhled slavná herečka dělá?

Článek

Zdá se to až neuvěřitelné: Jennifer Aniston (50) vypadá už 30 let téměř stejně. Za perfektní postavou je sport, kterému se věnuje odjakživa. Přiznala sice, že se po čtyřicítce musela trochu omezit v jídle, ale redukční diety nedrží. Chcete znát trénink, díky němuž vypadá stále tak skvěle?

Cvičí téměř denně

Slavná představitelka Rachel se netají, že sportuje opravdu hodně – hodinu denně šestkrát v týdnu: „Když pracuji, vstávám v půl páté, když mám volno, tak až v osm. Na cvičení si ale vždycky udělám čas, protože mě to baví,“ řekla v nejednom rozhovoru. Dělá jógu, spinning, trénuje HIIT a cvičí i s osobním trenérem. Právě pravidelnost a rozmanitost aktivit považuje za zásadní. Díky tomu si sem tam dopřeje i tučnější jídlo a nemusí držet žádné drastické diety, protože má dostatečný výdej energie.

Foto: Profimedia.cz

Jennifer Aniston střídá kardio cvičení se strečinkem

Jógová sestava

Hvězda módních účesů cvičí obden oblíbenou jógovou sestavu. Trvá jen půl hodiny, ale je v ní vše – strečink, posilování i vytrvalostní cviky. Sestava začíná tradičním pozdravem slunci, který Jennifer Aniston několikrát zopakuje, aby si zahřála svaly. Následuje několik dynamických cviků na zpevnění břicha, jako například nůžky nebo prkno, balanční pozice a jógový klik na posílení rukou. Poté je uvolnění páteře v pozici kočky a zanožování na všech čtyřech. Dále herečka udělá několik výpadů ve stoji, které posilují stehna a hýždě, a celou sérii zakončuje mostem – protáhne si tak celou přední část těla a uvolní páteř.

Bez kardia by to nešlo

Jógou se může člověk sice dobře zpevnit, ale postavu si jen díky ní udrží málokdo. Proto se herečka několikrát týdně věnuje také kardio cvičení, a to minimálně půlhodinu v kuse. „Většinou jsem 15 minut na spinningovém kole a 15 minut běhám na páse. Musíte to pořádně protřást, aby svaly dostaly zabrat,“ radí Jennifer Aniston. Někdy přidá ještě čtvrthodiny na eliptickém trenažéru. (Toto jsou nejčastější chyby na rotopedu.)

Foto: Profimedia.cz

Několikrát týdně Jennifer Aniston běhá a jezdí na spinningovém kole

Cvičení s trenérem

I žena, která sportuje prakticky celý život, potřebuje občas motivačního kouče a rádce – a tím je osobní trenér Leyon Azubuike (32). Vymýšlí kondiční plán herečce přímo na tělo. „Intenzitu tréninku vždy přizpůsobuji programu. Když vím, že bude nazítří hodně chodit, nedám jí trénink nohou, který by ji zničil,“ uvedl pro časopis Womenshealthmag.com a popsal, jak pracují: „Boxujeme, skáčeme přes švihadlo, hodně cvičíme s elastickými expandéry. Různě s nimi rotujeme, což je velmi náročné a svaly na tyhle cviky dobře reagují. Brzy jsou pak na těle vidět pozitivní změny.“

Foto: Profimedia.cz

Díky svému životnímu stylu se i v padesáti letech pyšní Jennifer Aniston perfektní figurou

Aktivní odpočinek

Kromě různorodého tréninku počítá Jennifer Aniston do svého kondičního plánu i aktivní odpočinek. Ráda chodí na dlouhé procházky a jezdí do přírody na kole. Také pravidelně navštěvuje infrasaunu, většinou hned po cvičení. Díky ní má prý krásnou pleť – infrasauna údajně omlazuje buňky a pomáhá detoxikovat pokožku. (A tady jsou další 4 důvody, proč chodit do sauny.)

Nic se nemá přehánět

Přestože herečka nedrží žádné drastické diety, většinu týdne jí velmi zdravě. K snídani si obvykle udělá zeleninové nebo ovocné smoothie, konzumuje málo sacharidů a vyhýbá se lepku. Jednou týdně má ale takzvaný cheat day, kdy si dá vše, na co má chuť, a dopřává si i tučné a sladké jídlo – miluje špagety carbonara. Zastává názor, že všechno musí být v rovnováze. Tedy i zdravý jídelníček sem tam poruší a zhřeší.

Snažíte se zhubnout? Pak neberte vážně 5 nejhloupějších rad pro dietářky.

ynezorPumanzeSaNyknalC