Hlavní obsah

Začněte posilovat: Cvičení na břicho pro začátečníky

 
24. 1. 2022

Cvičení břišních svalů je náročné, i když jste pokročilí cvičenci. A co teprve, když s posilováním těla právě začínáte! Je totiž důležité zvolit takovou sestavu, kterou zvládnete provést správně. Tyto cviky schválila trenérka, tak roztáhněte podložku a zacvičte si doma už dnes!

Článek

I když mohou být cílem vašeho cvičení vyrýsované břišní svaly, posilování středu těla přináší i další benefity. Zpevnění těla „zevnitř“ zlepší jeho celkové držení, což má podle trenérů příznivý vliv na flexibilitu i silovou vytrvalost. Posilování svalů nejen na povrchu, ale i uvnitř zlepší celkovou stabilitu a v neposlední řadě působí jako skvělá prevence proti bolestem zad a šíje.

Následujících pět cviků je vymyšlených pro ty, kteří se cvičením začínají a potřebují si teprve vybudovat v této partii sílu. Cvičte sestavu třikrát týdně a uvidíte výsledky!

Cviky na břicho

  • Hmitání rukama vleže na zádech
  • Vytáčení vleže ze strany na stranu
  • Natahování nohy
  • Natahování nohou snožmo šikmo do strany
  • Přitahování ruky k noze
ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek