Hlavní obsah

Lavička jako posilovací stroj: pět cviků, kterými posílíte břicho a protáhnete kyčle

 
30. 5. 2022

Hezké počasí láká jít cvičit ven. Nepotřebujete toho příliš, jen nejbližší lavičku, na které můžete protáhnout celé tělo. Ve videu s trenérkou vám ukážeme ty nejúčinnější cviky.

Článek

Ideální trénink na konec běhu nebo i sám o sobě a potřebujete jen venkovní lavičku! To je další sada cviků, které pro vás připravila trenérka Kristýna Soukupová. Díky nim procvičíte tělo od hlavy až k patě. Součástí nejsou výskoky, trénink je zaměřený na komplexní posílení těla a také jako kompenzační cvičení po běhání.

Začnete tricepsovými kliky, potom posílíte s rukama i core a šikmé břišní svaly. Budete pokračovat cvikem, který je velmi příjemný na protažení kyčlí, a trénink zakončíte obráceným prknem. Každý cvik proveďte desetkrát a ve dvou sériích, abyste prostřídali obě strany.

Venkovní cvičení s lavičkou

  • Tricepsový klik se zvedáním nohy
  • Cviky na core
  • Cviky na šikmé břišní svaly
  • Otevírání kyčlí
  • Obrácený plank
ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek