Hlavní obsah

Zdravá a rychlá večeře: 3 snadné tvarohové pomazánky

Foto: Jakub Jurdič

Už nevíte, co pořád vařit? Tak pro jednou nevařte nic! Domácí tvarohovou pomazánku můžete ochutit pokaždé jinak a v každém receptu najdete tipy, čím suroviny obměnit. Zkusíte chutné, rychlé a jednoduché recepty, které se hodí jako prima zdravá večeře, snídaně nebo svačinka?

Článek

U nás frčí pomazánky hlavně k snídani – večer ji připravím a ráno stačí přidat trochu čerstvé zeleniny a dobré pečivo a skvělá sytá snídaně je na světě. Následující tři recepty jsou ale výborné i jako rychlá večeře. Hotovo máte za 5 až 10 minut, obsahují samé zdravé věci a báječně chutnají. Dáte si pomazánku se sušenými rajčaty, rybičkovou nebo raději mrkvovou?

1. Vajíčková pomazánka ze sušených rajčat

Kombinace oblíbené česnekové a klasické vajíčkové pomazánky doplněná o sušená rajčata – zní to možná divoce, ale chutná skvěle. Tak jí dejte šanci!

Foto: Jakub Jurdič

Tahle rychlá pomazánka je skvělá i na jednohubky a chlebíčky

2. Tuňáková pomazánka s jarní cibulkou

Vajíčka se hodí i k této dobrotě, ale hlavní chuťovou složku dodává tuňák (použít můžete i jiné rybičky). Taková pomazánka je pak skvělý způsob, jak do jídelníčku nenásilnou formou dostat více ryb a vitaminu D.

Foto: Jakub Jurdič

Rybičková pomazánka je nejlepší na celozrnném žitném chlebu

3. Jemná mrkvová pomazánka

A nejjednodušší na závěr: tvaroh osolte, přidejte čerstvě mletý pepř a citron (na večer můžete ochutit i česnekem) a vmíchejte strouhanou mrkvičku. Zdravěji (a snadněji) už to vážně nejde!

Foto: Jakub Jurdič

Extra snadná a extra zdravá? Naše oblíbená mrkvová!

Když domácí pomazánka, tak i domácí pečivo, co vy na to? Zkuste zdravý semínkový chleba bez mouky, snadný žitný kváskový chléb bez hnětení nebo skvělý špaldový cuketový chlebík se sýrem.

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek