Hlavní obsah

Jak na štíhlejší stehna a pevnější zadek: 5 cviků pro účinné domácí cvičení

 
21. 3. 2022

Rychle a účinně. Díky výpadům si vybudujete v nohou sílu a vytvarujete i svaly na zadku. Podívejte se na video s trenérkou a vyzkoušejte pět variací tohoto skvělého cviku.

Článek

Dřepy a výpady. Dvě skupiny cviků, které jsou prověřené, co se týče zpevnění dolní poloviny těla. V tomto videu se zaměřujeme na výpady: trenérka Kristýna Soukupová vás naučí pět variací, díky kterým budete mít stehna i zadek v jednom ohni.

Potřebujete nohy zpevnit a zároveň vytvarovat? Pak jste tu správně. A cviky jsou účinné jen s vlastní vahou, takže není nutné žádné vybavení! Ovšem pokud si troufáte, vezměte si ještě činky do rukou –  s jejich pomocí můžete zátěž postupně zvyšovat. A kdo nemá činky, může užít i PET lahve nebo knihy.

Jen pozor: Výpady se nehodí pro lidi, kteří mají potíže s koleny.

Výpady pro štíhlé nohy

  • Výpady na jedné noze
  • Výpad a předklon
  • Výpad a noha dopředu
  • Šikmý výpad
  • Výpady sem a tam
ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek