Hlavní obsah

České anti-age poklady: Které značky bojují proti vráskám?

Foto: Rido, Shutterstock.com

Foto: Rido, Shutterstock.com

Reklama

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Pro zbraně proti vráskám a stárnutí pleti nemusíte chodit daleko. V Česku jich najdete víc než dost. O jakých značkách kosmetiky jste třeba neslyšely a měly byste?

Článek

V současné době podpora českých firem společností velmi rezonuje. Proč také kupovat něco, co k vám letí přes půlku světa, když si takřka to samé můžete pořídit od lokálního výrobce? Žádné „proti“ neslyšíme, a proto jsme vybrali tuzemské menší i větší kosmetické značky, u kterých najdete (nejen) účinnou anti-age péči pro omlazení pleti.

Český kaviár

Značka Český kaviár je na trhu od roku 2018. Funguje ve spolupráci s Jihočeskou univerzitou a klíčovou složkou je, jak název napovídá, kaviár. Ten se získává z jiker jeseterů, avšak šetrnou metodou Sturgeon Friendly, tak, aby nemusely být ryby usmrceny.

„Kaviárový extrakt je jednou z nejhodnotnějších ingrediencí, která se v kosmetice používá již více než třicet let. Obsahuje totiž kompletní buněčnou výživu od vitaminů A a D přes minerály, proteiny až po aminkokyseliny,“ vysvětluje Jiří Mrkvička, ředitel firmy Český kaviár. Nejvíce jsou v extraktu zastoupeny omega mastné kyseliny, které tělo samo neumí v dostatečné míře tvořit. Právě ty jsou velmi důležité pro regeneraci a hloubkovou hydrataci pleti a pro udržování zdravé kožní bariéry.

Kaviárová kosmetika může být jako první pomoc proti vráskám, ale také jako účinná prevence pro všechny typy pleti.

Foto: Archiv firmy

Intenzivní výživný set (denní a noční krém, pleťová nano maska), Český kaviár, 1799 Kč, prodává e-shop Český kaviárFoto: Archiv firmy

Essenté

Značka Essenté se inspiruje ve Francii a nejnovějšími kosmetickými trendy. Jejich kosmetika si vysloužila označení kosmeceutikum, což znamená nejvyšší kategorii zdravotně bezpečných kosmetických výrobků. V nabídce najdete péči na různé problémy, jako je začervenání, suchá pleť a také samozřejmě omlazení.

Zaujali nás především boostery, které jsou jako séra – nabité účinnými látkami, které pronikají do hlubších vrstev pokožky. Tam podporují tvorbu kolagenu a elastinu, dva největší bojovníky proti stárnutí pleti.

Foto: Archiv firmy

Intenzivní zpevňující booster, Essenté, 890 Kč, prodává e-shop EssenteFoto: Archiv firmy

Nobilis Tilia

Na vrásky přírodou! Přírodní značka kosmetiky Nobilis Tilia je na českém trhu už nějakou tu dobu, konkrétně od roku 1994. Věří, že díky vůni lze harmonizovat trápení. Použití kosmetiky je pak rituálem, který pomáhá cítit se dobře a relaxovat. Kromě rostlinných a éterických olejů najdete v nabídce i řadu Anti-Age de luxe, která je určena pro zralou pleť. Hlavní složkou je éterický olej z růže damašské.

Foto: Archiv firmy

Bioaktivní omlazující krém, Nobilis Tilia, 794 Kč, prodává e-shop NobilisFoto: Archiv firmy

Capri

Magickou složkou u značky Capri jsou jednotlivé produkty kozího mléka, jako je syrovátka, tuk, tvaroh a kolostrum. Ty jsou klíčové nejen pro krásu, ale i zdraví pokožky.

„Kozí tuk je ideálním transportním prostředkem účinných látek do hlubších vrstev pokožky, což funguje mimo jiné i na degenerativní změny pokožky způsobené stárnutím,“ vysvětluje Jitka Poláková, ředitelka firmy Kosmetika Capri. Kromě vrásek ale dokáže kozí kosmetika řešit i jiné problémy spojené s pletí a podporovat kožní bariéru. Proto se hodí zejména pro pleť citlivou.

Foto: Archiv firmy

Anti-aging sérum 30+ pro všechny typy pleti, Le Chaton, 478 Kč, prodává e-shop Kosmetika CapriFoto: Archiv firmy

Yagé

Organická kosmetika Yagé (čtěte Jaché) vzniká v Česku a Velké Británii pod taktovkou právničky a interiérové designérky Petry Drvoštěpové. O sílu přírodních složek v kosmetice se začala zajímat kvůli vážnému ekzému svého syna, když chtěla najít přírodní alternativu kosmetiky.

Beauty rutina této značky vychází z korejského stylu péče o pleť, který si zakládá na deseti krocích. V nabídce nalezte kosmetiku zaměřenou na zralou, citlivou i problematickou pleť. Výrobky jsou kromě přírodních ingrediencí nabité i léčivými vibracemi krystalů, které účinky na pleť posilují. Promyšlené do detailu!

Foto: Archiv firmy

Elixír na oční okolí, Yagé, 2299 Kč, prodává e-shop Yage organicsFoto: Archiv firmy

Asombroso

Další název kosmetiky, který by vás nenapadl, že pochází z Česka. Na svědomí ji má známý módní návrhář Osmani Laffita. Jeho motto zní: Každý má právo cítit se úžasně. Cílem kosmetických produktů je, abyste se i během jejich používání cítily výjimečně a užily si čas pro sebe. V nabídce najdete mimo jiné hlavně výrobky pro zralou pleť, která potřebuje vzpruhu.

Foto: Archiv firmy

Pleťový krém s účinky hadího jedu Feel Unique Snake Cream, Asombroso, 920 Kč, prodává FAnn parfumerieFoto: Archiv firmy

Alma

Péče o pleť, ale i o duši. To v sobě skrývá kosmetika Alma. Využívá výhradně přírodní ingredience, bylinky a také sílu aromaterapie. Výrobky tvoří dvě kamarádky a matky Nikol Kubišová a Šárka Hasara, proto v sortimentu naleznete i dětskou kosmetiku. Náš výběr padl na olej vhodný zejména pro zralou pleť, který se postará o vyhlazení vrásek, ale díky vůni esenciálních olejů zklidní i pocuchané nervy.

Foto: Archiv firmy

Pleťový anti-age olej Žena, Alma, 390 Kč, prodává e-shop Alma - natural cosmeticsFoto: Archiv firmy

Manufaktura

Pražská firma, která začínala v roce 1991 jako obchod s řemeslnými dekoracemi a hračkami? To je Manufaktura! Kosmetika přibyla až později a celý sortiment je pojímán jako domácí lázně, které v dnešní době potřebuje snad každý. Nejdřív to byla mýdla, dnes v nabídce najdete i pleťovou péči zaměřenou na omlazení pokožky. Hledejte řadu Sedmikráska nebo výrobky s růžovým olejem, které mají skvělé regenerační účinky.

Líbí se nám také novinka ohledně obalů – mají výměnný vnitřní eko kalíšek, takže po vypotřebování krému nemusíte vyhazovat celý obal, jen vyměníte vnitřek za nový.

Foto: Archiv firmy

Anti-aging noční pleťový krém se sedmikráskou a kyselinou hyaluronovou, Manufaktura, 379 Kč, prodávají kamenné obchody nebo e-shopFoto: Archiv firmy

Reklama

Související témata:

Načítám