Hlavní obsah

Cvičení, o kterých mluvit před milencem

Foto: wavebreakmedia, Shutterstock.com
16. 10. 2021

Všichni vědí, že cvičení je dobré pro duševní i fyzické zdraví. Pravidelné návštěvy posilovny (tedy nejen ty) se ale pozitivně podepisují i na tom, co se děje v posteli. Chcete-li si víc, déle a kvalitněji užívat, přemluvte sebe i partnera k těmto aktivitám. Váš milostný život se dostane na jinou úroveň!

Článek

Počty zůstávají stejné. Fitness trenéři, kardiologové či dietní poradci doporučují hýbat se třikrát až čtyřikrát týdně. Na tuto frekvenci poukazuje i americký osobní trenér a cvičební fyziolog Pete McCall, který se pro portál Every Day Health vyjádřil, že uvedená četnost prospívá nejen tělu, ale i sexu. Sám vyloženě upřednostňuje pět „sexuálních“ cvičení, které by měl preferovat každý pár, jež to v ložnici chce pořádně rozjet. „Nenápadně“ se doma začněte zmiňovat o těchto aktivitách!

1. Proč zrovna vzpírání?

Silový trénink (zvedání závaží či třeba crossfit, což je kombinace intenzivního intervalového tréninku, vzpírání a dalších cvičení), bývá sázkou na jistotu. Cvičení se závažím způsobuje, že tělo produkuje testosteron, který je primárním předchůdcem sexuálního apetitu, a to u obou pohlaví.

Silový trénink navíc dokáže změnit tvar křivek, zajišťuje, že se někde něco ubere, jinde zase přidá. Nejste-li fanouškem činek, posilujte s vlastní tělesnou vahou. Dělejte kliky a sedy lehy. Tato cvičení pro budování svalů vedou k posílení ramen, hrudníku a břišních svalů. Podle výše uvedeného odborníka právě silná horní část těla podporuje flexibilitu a vytrvalost, což se vám bude rozhodně hodit při pohlavním styku.

Foto: wavebreakmedia, Shutterstock.com

Společná návštěva posilovny prospěje nejen vašim svalům

2. Odkaz amerického gynekologa Arnolda Kegela

Kegelovy cviky slouží k posilování ochablého pánevního svalstva, opoře orgánů, jež se v dané oblasti nacházejí. V překladu řečeno brání rozvoji obtíží, jako je inkontinence, nechtěný únik stolice, předčasná ejakulace, nedostatečná erekce nebo neschopnost dosáhnout orgasmu. Pánevní dno by měli pravidelně procvičovat muži i ženy (zvlášť osoby starší 40 let), ženy po porodu a pacienti, kteří podstoupili operaci pánve.

Ještě než se do provádění Kegelových cviků pustíte, je dobré lokalizovat příslušné svaly. Při pobytu na toaletě se snažte zadržet proud moči. Svaly, které zapojujete, jsou ty, které hledáte. Posilovat se pak dají několika způsoby, třeba přitahováním nohou. Podrobnější návod na Kegelovy cviky najdete zde.

3. Rychlá chůze. Co ta s tím má společného?

Pete McCall apeluje, že rychlá chůze, běh a další aerobní aktivity udržují čisté cévy, prokrvují tělo včetně klína, který je díky tomu citlivější a vnímavější na stimulaci, a zároveň uvolňují endorfiny neboli hormony štěstí. Počítat můžete i se zvýšenou sexuální výkonností, ba co víc! Akademici z Harvardu díky studii s 31 000 účastníky potvrdili, že aerobní cvičení u mužů snižuje riziko problémů s erekcí, a to o celých 30 procent. Dobrá zpráva pro všechny!

Foto: Dragan Grkic, Shutterstock.com

Co je dobré pro srdce, je dobré i pro penis

4. A zase ta jóga!

Jóga podporuje ohebnost těla a umožňuje mu provozovat i náročnější milostné polohy. Někteří odborníci říkají, že také zlepšuje sexuální výdrž, a jelikož v některých pozicích dostává zabrat samotné pánevní dno, stává se vhodnou fyzickou aktivitou pro vzkříšení sexuálního života. Třeba si vy i partner stoj na špičkách, kobru, protažení v roznožení nebo orla zamilujete, stejně jako teplé nápoje, které podporují vzrušivost! 

5. Plavání jako cesta k rozkoši

Plavání alespoň 30 minut třikrát týdně zvyšuje sexuální odolnost a napomáhá ztrátě tělesného tuku, což zase pozitivně ovlivňuje sexuální funkce. Prokázala to další harvardská studie, které se zúčastnilo 160 plavců obou pohlaví. Muži, kteří chodí plavat třikrát týdně na půl hodiny, mají pevnější a delší erekci. Z tohoto důvodu plavky nenechte zazimovat a kupte si permanentku do vyhřívaného plaveckého bazénu. Ostatně, může se z toho stát váš partnerský či rodinný rituál.

ynezorPumanzeSaNyknalC

Reklama

Sdílejte článek