Hlavní obsah

Lepší kondička, vypracované břicho, rychlejší spalování: Cvičte těchto pět cviků dvacet minut denně

 

Výskoky, výpady, horolezec nebo vykopávání. Pokud chcete nakopnout spalování, musíte si dát do těla. Vyzkoušejte sestavu energických cviků, které vám zlepší fyzičku a zformují postavu.

Článek

Rychlé cvičení, při kterém se zapotíte a budete mít pocit z dobře odvedené práce? Stačí dvacet minut a máte splněno. Začnete v planku, ze kterého půjdete skokem do stoje. Pokračujete dalším plankem, ve kterém přitahujete nohy k hrudníku. Pak jdete do výpadu, ve kterém budete skákat na jedné noze. Poslední dva cviky jsou opět na podložce a zapojíte při nich celé tělo včetně břišních svalů.

Správné provedení cviků vám ukáže trenérka Kristýna Soukupová. Každý cvik provádějte 30 sekund a celkově budete cvičit 3 série. Nezapomeňte střídat strany.

Kardio trénink

  1. Plank a skoky
  2. Horolezec
  3. Skákaný výpad
  4. Rotace a vykopávání nohy
  5. Zvedání z lehu

Jak často a co cvičit, abyste zhubli

Pohyb je při hubnutí vaším velkým spojencem! Zjistěte, jak často při hubnutí cvičit. Hubnout se dá nejen ve fitku, ale i během, chůzí či plaváním. Mrkněte na nejlepší videa pro cvičení nejen na hubnutí doma!

Reklama